Retail

Miért pazarolná erőforrásait a termékek árazásakor, ha minden bosszúságától egy gombnyomásra megszabadulhat?

Válassza a kasszarendszerekkel teljesen integrálható, jövőbe mutató PRICER elektronikus polccímke rendszert!

Nehéz a sok árváltozást kezelni?

Sok termékre nem kerül ki az új árcímke? 500 termék árváltozásának kezeléséhez átlagosan 5 embernek 3 órai munkájára van szükség. A PRICER ezt emberi beavatkozás nélkül, ellenőrzötten megoldja 2 perc alatt! A PRICER elektronikus polccímke rendszer nagy előnye, hogy egy infrastruktúra alatt kezeli a grafikus és szegmens címkéket, így a jövőbeli fejlesztések sem fognak gondot okozni.

Engedményes árakat szeretne a nap végére?

Semmi probléma, egy gombnyomással, előre időzítetten, felhasználói beavatkozás nélkül megoldható, hiszen a PRICER rendszere akár 100 ezer címkét képes egy óra alatt frissíteni.

Szeretné fellendíteni forgalmát a napközbeni „holt időszakokban” is?

Vezessen be „Happy Hour” kedvezményeket erre az időszakra. Az ár a kasszán és a címkén egyszerre áll át a kedvezményes árra.

Nem akar több büntetést fizetni a kassza és a polcon lévő áreltérés miatt?

Az egyik magyar áruházlánc 2006-ban több 10 millió Ft büntetést fizetett az eltérő árak miatt. Az elektronikus polccímke rendszerrel az árak mindig egyezni fognak a polcon és a kasszánál!

Szeretné árait euróban és forintban egyaránt feltüntetni? Többletinformációk!

A PRICER rendszerrel a több pénznem feltüntetése is alapfunkció! Gyorsítsa meg a vevői döntést, jelentsen meg többletinformációkat, például származási helyet vagy éppen az allergén anyagokat!

Távirányító a kulcstartón - a lojális vásárlóknak

A rendszerhez rendelhető egy programozható távirányító, amelynek a fő funkciója a címkén tárolható extra információk leolvasása. A valóságban a távirányító 2 csoportot szolgál ki: a törzsvásárlókat és a bolti dolgozókat. A lojális vásárlóknak adhatunk egy kis ESL kulcstartót, melynek segítségével a termék kedvezményes árát egy gombnyomással megnézheti, vagy akár azt is, hogy mennyi bónusz pontot kap a cikk megvásárlása esetén. A dolgozók operatív munkájában jelent könnyebbséget, mert olyan információkhoz juthatnak, mint a nyitott rendelések listája, Facing, vagy egyéb információ, ami a készletvezető vagy ERP rendszerből kinyerhető.

Központi kontroll

Bolthálózat esetén központilag tudja az árakat leküldeni a boltokba, valamint mindegyik bolttól visszaigazolást is kap a frissítésről. A központi kontrollal ellenőrizheti az alkalmazottak munkáját is, kiderülhet hány címkét nem raktak ki az eladótérbe.

Árgarancia minden csatornán

A Pricer elektronikus polccímke rendszerrel garantálható, hogy online áruházában és üzletének polcain minden esetben meg fognak egyezni az árak, ráadásul mindez automatizálva! Vásárlói nem fognak csalódni, ráadásul kollégáira sem ró plusz terhet a folyamatos árkövetés. Szinkronizálja webáruházának árait a boltok polcaira!

A PRICER szoftverével bármilyen kereskedelmi rendszer könnyedén integrálható.